Το OOCL PIRAEUS έχει ενταχθεί από τον Ιούνιο στη γραμμή LL3 της OOCL προσεγγίζοντας 13 λιμάνια σε μια κυκλική διαδρομή διάρκειας 84 ημερών, η οποία ενώνει τη Νοτιοανατολική Ασία με τη Βορειοδυτική Ευρώπη. Είναι το δεύτερο πλοίο, μετά το OOCL SPAIN που είχε προσεγγίσει τον Πειραιά τον φετινό Απρίλιο, μιας σειράς mega container πλοίων τα οποία ναυπηγεί στην Κίνα, κατά παραγγελία της OOCL, η Dalian COSCO KHI Ship Engineering Co. Ltd. (DACKS).
H Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Mονοπρόσωπη Α.Ε. είναι θυγατρική εταιρεία της COSCO Shipping Ports Limited, μιας εκ των τριών κορυφαίων εταιρειών εκμετάλλευσης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, η οποία ως COSCO Pacific Limited υπέγραψε το 2009 τη Σύμβαση Παραχώρησης για την επέκταση, ανακατασκευή και διαχείριση της Προβλήτας ΙΙ, καθώς και την κατασκευή και διαχείριση της Προβλήτας ΙΙΙ του Λιμένα Πειραιά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, Zhang Anming, με συνολικές επενδύσεις περίπου 600 εκατ. ευρώ, η ετήσια ικανότητα διακίνησης έχει αυξηθεί από 1,6 εκατομμύρια TEU το 2009 σε 6,2 εκατ. TEU φέτος και σε 7,2 εκατ. TEU για ολόκληρο το λιμάνι του Πειραιά (μαζί δηλαδή με την προβλήτα Ι που δεν εντάσσεται στην περίμετρο της υποπαραχώρησης του 2009).
Αυτή η άνοδος έχει τοποθετήσει τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κορυφή των λιμανιών της Μεσογείου και στους 4 σημαντικότερους κόμβους θαλάσσιου εμπορίου στην Ευρώπη, σημείωσε ο Zhang Anming.
Πρόσθετες επενδύσεις 43 εκατ. ευρώ συνολικά μόνο από την Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά βρίσκονται σε εξέλιξη για τα έτη 2023 και 2024, ενώ εκκρεμεί η έγκριση επιπλέον επενδύσεων περίπου 20 εκατ. ευρώ εξήγησε γενικός διευθυντής της εταιρείας. Οι επενδύσεις αυτές επικεντρώνονται τόσο στην αναβάθμιση εγκαταστάσεων, υποδομών και εξοπλισμού όσο και στην υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας, προσέθεσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου